KOŁO WĘDROWNIK

KOŁO FOTOGRAFICZNE

SKB

KOŁO TEATRALNE

Dzień 06.XII.2019r., można z pewnością zaliczyć do najbardziej udanego dnia w tym roku.

Z okazji ,,Mikołajek" wychowankowie MOW z Debrzna m.in. : Wojciech, Filip, Kamil, Jakub, Paweł, Adam, Szymon i Rafał, dzięki współpracy z ,,CANPOL'' Pani Odejewskiej, mogliśmy spędzić atrakcyjnie ten szczególny dzień, jak również poczuć magię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

Na początku naszego dnia pojechaliśmy na CANPOL na przepyszny obiad i spotkać się ze Świętym Mikołajem. Wychowankowie naszego Ośrodka musieli powiedzieć wierszyk Mikołajowi, za który zostali obdarowani słodkościami :) .
Później udaliśmy się na Zamek Krzyżacki, który znajduje się w Człuchowie, wychowankowie byli pod wrażeniem jego wielkością, większość z Chłopców widzieli zamek po raz pierwszy w życiu.
Następnie udaliśmy się do ,, KRĘGIELNI '', chłopcy byli bardzo miło zaskoczeni, gdyż tego nie było w harmonogramie wycieczki. Zostaliśmy zapoznani z regułami gry i rozpoczęliśmy super zabawę. Dwóch z podopiecznych zażyczyli sobie grę w bilarda, która także przyniosła im mnóstwo zadowolenia.

Po zakończonych grach udaliśmy się wszyscy na kolację do restauracji ,, PRAWDZIWY DON'' włoskiej pizzerii, w której skosztowaliśmy naprawdę smacznej pizzy. Po kolacji poszliśmy na spacer do centrum miasta Człuchów gdyż zostało nam jeszcze dużo czasu wolnego do na seans filmowy, na który tak bardzo czekaliśmy.

O godzinie 19-30 poszliśmy do KINA ,, Reaktywacja " w Człuchowie, gdzie równo o 20-00 rozpoczął się film polski ,,PROCEDER''. Wychowankowie byli bardzo zadowoleni i zachwyceni po obejrzeniu filmu.
Zaraz po filmie udaliśmy się do Ośrodka.
Ten dzień był bardzo udany, jak widać po zdjęciach.