KOŁO WĘDROWNIK

KOŁO FOTOGRAFICZNE

SKB

KOŁO TEATRALNE

Piękna pogoda sprzyja poznawaniu świata, w związku z tym 17 maja pojechaliśmy na wycieczkę do Stryszej Budy. Naszym celem był Kaszubski Parku Miniatur i Gigantów. Po wejściu do parku poczuliśmy się jak Guliwer w krainie liliputów. To było coś niezwykłego, gdyż w ciągu paru chwil mogliśmy odbyć naszą podróż do najpiękniejszych zabytków architektury rozmieszczonych po najodleglejszych zakątkach świata. Mieliśmy okazję z bliska obejrzeć kopie najbardziej charakterystycznych, zminiaturyzowanych zabytków architektury nie tylko Kaszub i Polski, ale także światowego dziedzictwa kulturowego. Statua Wolności, Big Ben, Krzywa Wieża w Pizie, wieża Eiflla, mur chiński, kościół Mariacki i wiele innych..Trudno tu wytypować co się najbardziej podobało, bo kiedy dołączyć niezwykłe historie związane z poszczególnymi zabytkami, to odczuwa się niepowtarzalny klimat tych miejsc.
Wspaniale bawiliśmy się też w MINI ZOO, gdyż największą frajdę sprawiło karmienie miniaturowych kóz. Mogliśmy też poczuć się jak bohaterowie bajek w Bajkowej Krainie. Do rozpuku śmialiśmy się również w Gabinecie Śmiechu, gdzie mieliśmy mnóstwo radości z oglądania swoich zabawnych podobizn w krzywych zwierciadłach, zaś chwile grozy przeżyliśmy w Zamku Strachu. Po chwili odpoczynku udaliśmy się do położonego nieopodal Parku Gigantów. Ogromne buty, kubek z kaszubskim wzorem, szachy i stół z krzesłem to tylko kilka z powiększonych eksponatów. Podczas spaceru przez las podziwialiśmy także gigantyczne owady oraz ptaki. Pobyt w Stryszej Budzie zakończyliśmy na pokładzie samolotu Tupolew 134A. Pogoda sprzyjała, humory dopisywały. Wycieczka dostarczyła nie tylko niezapomnianych wrażeń, ale również pozwoliła pogłębić wiedzę z różnych dziedzin. W pogodnych nastrojach wróciliśmy do ośrodka.